header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 

Wieneke Scheffers nieuw op het Hockeykantoor

Nieuws afbeelding 11-9-2022

Sinds half augustus heeft Wieneke Scheffers ons hockeykantoor versterkt! Wieneke werkt 24 uur per week voor Fletiomare en zal zich vooral bezighouden met de ledenadministratie en andere administratieve processen op onze club. Samen met verenigingsmanager Eline Jongerius bemant zij het hockeykantoor op de club. Daarnaast zal Wieneke ook organisatorische en administratieve werkzaamheden voor het TC-kantoor op zich nemen. Hieronder stelt Wieneke zich nog even zelf voor. Ben je benieuwd wat het Fletiomare hockeykantoor allemaal doet, lees dan hier verder.

 

Wieneke voorstelrondje:

Aangenaam! Mijn naam is dus Wieneke Scheffers. Van origine een Brabantse maar inmiddels alweer flink wat jaren boven de rivieren woonachtig. 8 Jaar heb ik met veel plezier bij de veterinnen van Fletiomare mogen spelen totdat een rugblessure het hockeyplezier bederfde. Gelukkig is er dan nog genoeg op en rond een club als Fletiomare te doen. Zo spelen twee van mijn drie kinderen hier en ben ik de afgelopen drie seizoenen teammanager van H1 geweest.

Op dit moment combineer ik mijn werkzaamheden op de club voorlopig nog met mijn andere baan als dag-coördinator op de test- en vaccinatiestraten van de GGD regio Utrecht. 

Ga jullie zien of spreken langs de lijn of via mijn rol op het hockeykantoor.

 

Fletiomare’s hockeykantoor

MHC Fletiomare is met 2.200 leden een echt grote sportvereniging. Daarom heeft de club ook een aantal vaste medewerkers in dienst om op allerlei gebieden de organisatie goed te laten functioneren. Uiteraard de trainersstaf en technisch managers voor alle hockeyzaken en het horecateam voor de horecavoorzieningen. Voor allerlei operationele zaken aan de verenigingskant heeft de club een ‘hockeykantoor’. Het hockeykantoor wordt bemand door Wieneke en Eline en zij voeren talloze operationele en facilitaire werkzaamheden uit voor de club.

 

Bijvoorbeeld de inhuur van onze veldcapaciteit bij de gemeente, (vrijwilligers)contracten voor de trainersstaf, trainersvergoedingen coordinatie en registratie, afspraken en coördinatie van externe gebruikers zoals de BSO  en de hockeykampen, contacten met de omwonenden, coördinatie en inkoop van de trainerskleding en tenues van Heren 1 en Dames 1. De ledenadministratie, VOG’s en allerlei facilitaire zaken zoals ons schoonmaakbedrijf, het blessure ijs en de AED. Maar ook zaken als de jaarlijkse vrijwilligers attenties, de clubjaarplanning, clubagenda, website & app berichten en de centrale planning van de velden en binnen-accommodatie.

 

Het hockeykantoor is elke dag, vooral overdag, bemand en te bereiken via onderstaande mailadressen. Dus, heb je vragen over clubzaken die niet hockey-inhoudelijk zijn, stel ze gerust via mail of loop binnen op de 1e etage. Daarnaast kan je voor vragen over je lidmaatschap het mailadres [email protected]  gebruiken en voor aanvragen van een veldreservering voor een keer een extra teamtraining of een oefenwedstrijd gebruik je [email protected]

 

Tot ziens op de club!

Wieneke Scheffers [email protected]

Eline Jongerius [email protected]