download onze app
iOS app Android app
Even voorstellen: het Fletiomare Hockeykantoor

5-4-2018  | 
Als vereniging prijzen we ons gelukkig met de dagelijkse inzet van honderden enthousiaste vrijwilligers. Het is echter door de omvang, complexiteit en ambities van onze club simpelweg niet mogelijk om alle werkzaamheden alleen bij vrijwilligers en commissies neer te leggen. Daarom maken we ook gebruik van professionele inzet van betaalde krachten. Aan de ‘hockeykant’ is dat de TC (technische commissie) onder leiding van technisch manager Robert van der Toorn en aan de ‘verenigingskant’ is dat het hockeykantoor onder leiding van de verenigingsmanager.

Het hockeykantoor wordt bemand door Eline Jongerius, al enkele jaren bij de club in dienst als verenigingsmanager, en Maartje Enthoven, sinds 1 april jl. bij Fletiomare aangesteld als medewerker Hockeykantoor.  
We zijn blij dat Maartje ons komt versterken. Op het hockeykantoor zal ze zich vooral toeleggen op het uitvoeren van diverse financieel administratieve werkzaamheden voor de penningmeester en het voeren van onze ledenadministratie. Dit laatste is de afgelopen jaren met veel enthousiasme gedaan door Laurien Kruize en Merel Hofstra. Dank voor jullie inzet Laurien en Merel!
Naast haar werk op het hockeykantoor is Maartje ook te vinden op het veld waar ze een aantal uur per week training geeft aan onze jeugdteams.   

Op het hockeykantoor werken we dagelijks veel samen met de TC, de horeca, allerlei commissies binnen de club en uiteraard de bestuursleden van de vereniging. Hieronder een greep uit de werkzaamheden:  

  • De ledenadministratie van de vereniging;
  • Assisteren van penningmeester met de financiële administratie;
  • Borging van de contracten van de vereniging;
  • Archiefbeheer en postverwerking; 
  • "Vraagbaak ‘’ voor allerlei verenigingszaken voor leden en commissies;
  • Administratie trainerscontracten en uitbetaling van de trainersvergoedingen;
  • Stagiair-contracten en afspraken met de scholen en instanties;
  • Verenigings-jaarplanning en clubagenda;
  • Wekelijkse accommodatieplanning en veldenplanning via [email protected];
  • Uitleen en verhuur van velden, complex en ruimtes aan externe partijen zoals bijvoorbeeld de diverse hockeykampen, scholen en de KNHB, en afspraken met de vaste gebruikers van ons complex; 
  • Aansturing van ons externe schoonmaakbedrijf;
  • Contacten met onze buur-sportclubs, de gemeentelijke instanties en de KNHB;
  • Zorgdragen voor faciliteiten zoals blessure ijs, EHBO sets, grijze trainerslockers, de digitale lichtkrant, gevonden voorwerpenkast, bitjeshapdagen etc etc;
  • Beheer wedstrijdtenues en leensets uittenue voor de topteams;
  • Allerlei organisatorische werkzaamheden  bij verenigingsbrede evenementen.

Het hockeykantoor is te vinden op de 1e etage van de club en is bijna elke dag bemand. Loop binnen als je vragen hebt, of mail ons op: