header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 

Hockeykantoor

Als vereniging prijzen we ons gelukkig met de dagelijkse inzet van honderden enthousiaste vrijwilligers. Het is echter door de omvang, complexiteit en ambities van onze club simpelweg niet mogelijk om alle werkzaamheden alleen bij vrijwilligers en commissies neer te leggen. Daarom maakt de vereniging ook gebruik van professionele inzet van betaalde krachten, zoals de trainers en staff van de Technische Commissie, de horecamanager en horecamedewerkers en aan de ‘verenigingskant’ het hockeykantoor. 

Op het hockeykantoor werken we dagelijks veel samen met de TC, de horeca, de diverse commissies en uiteraard de bestuursleden van de vereniging.
De werkzaamheden van het hockeykantoor zijn onder meer: ledenadministratie, postverwerking, contractbeheer, archief, externe verhuur en extern gebruik van ons complex, vrijwilligersvergoedingcoördinatie, clubkleding/ TC kledingbeheer, veldplanning via [email protected], beheer clubagenda en jaarrooster, zorg dragen voor faciliteiten zoals blessure ijs, EHBO sets, grijze lockers, digitale lichtkrant, gevonden voorwerpenkast, en bitjeshapdagen. Daarnaast assisteert het hockeykantoor bij diverse evenementen en projecten vanuit bestuur en commissies en treedt zij op als contactpersoon voor allerlei externe contacten van de vereniging.

Het hockeykantoor is te vinden op de 1e etage van de club en is bijna elke doordeweekse dag bemand. Loop binnen als je vragen hebt, of mail ons!

Wieneke Scheffers, verenigingsmanager: [email protected] / [email protected]